Asiakaspalvelijan ulkoinen olemus
1. Hiukset
Sopiva Sopimaton
Hiuksien tulee olla huolitellut ja puhtaat, sekä pitkät hiukset kiinni.
2. Lyhyet hiukset
Sopiva Sopimaton
Myös lyhyeidenkin hiuksien tulee olla siistit.
3. Meikki
Sopiva Sopimaton
Meikin pitää olla neutraali eikä yhtään huomiota kiinnittävä.
4. Parta/viikset
Sopiva Sopimaton
Parran ja viiksien tulee olla siistit ja lyhyet.
5.Kynnet
Sopiva Sopimaton
Kynsien pitää olla lyhyet ja huolitellut, eikä liian pitkät tai huonosti hoidetut.
6. Korut
Sopiva Sopimaton
Korujen pitää olla mahdollisimman pienet ettei ne ole liian näkyvillä.
7. Kengät
Sopiva Sopimaton
Työkengät tulee olla asialliset, paksupohjaiset ja semmoiset millä ei liukastu.
8.Hame
Sopiva Sopimaton
Hame ei tule olla liian lyhyt, polviin asti ulottuva on tarpeeksi asiallinen.
9.Housut
Sopiva Sopimaton
Housujen tulee olla siistit, eikä katumuodikkaat revityt farkut.
10.Ilme
Sopiva Sopimaton
Asiakaspalvelijan on tärkeää olla iloinen ja hymyillä jotta olisi helposti lähestyttyvä. Negatiivista ihmistä on vaikea lähestyä.
BONUS
Valitsin kuvat koska he ovat mielestäni hyviä esimerkkejä helposti lähestyttävästä asiakaspalvelijasta.
Sopiva Sopimaton
Hiuksien tulee olla huolitellut ja puhtaat, sekä pitkät hiukset kiinni.
2. Lyhyet hiukset
Sopiva Sopimaton
Myös lyhyeidenkin hiuksien tulee olla siistit.
3. Meikki
Sopiva Sopimaton
Meikin pitää olla neutraali eikä yhtään huomiota kiinnittävä.
4. Parta/viikset
Sopiva Sopimaton
Parran ja viiksien tulee olla siistit ja lyhyet.
5.Kynnet
Sopiva Sopimaton
Kynsien pitää olla lyhyet ja huolitellut, eikä liian pitkät tai huonosti hoidetut.
6. Korut
Sopiva Sopimaton
Korujen pitää olla mahdollisimman pienet ettei ne ole liian näkyvillä.
7. Kengät
Sopiva Sopimaton
Työkengät tulee olla asialliset, paksupohjaiset ja semmoiset millä ei liukastu.
8.Hame
Sopiva Sopimaton
Hame ei tule olla liian lyhyt, polviin asti ulottuva on tarpeeksi asiallinen.
9.Housut
Sopiva Sopimaton
Housujen tulee olla siistit, eikä katumuodikkaat revityt farkut.
10.Ilme
Sopiva Sopimaton
Asiakaspalvelijan on tärkeää olla iloinen ja hymyillä jotta olisi helposti lähestyttyvä. Negatiivista ihmistä on vaikea lähestyä.
BONUS
Valitsin kuvat koska he ovat mielestäni hyviä esimerkkejä helposti lähestyttävästä asiakaspalvelijasta.
Olet löytänyt hyviä vastakohtaisia kuvapareja. Sopimattomat kynnet ovat niin sopimattomat, että alkoi ihan oksettaan :P
VastaaPoista